godkvall/morgon?

hejsan alla, nu e klockan 3:)  ja sitter har och har skit ont i magen vet nt vf, men har de varje kvall...=( sitter har och roler precis som vanligt, har ju nt mycket till liv just nu med flytten och allt... idag har ja utom att tvattat  kemtvatt och vanlig tvatt, stadat, packat varit pa restaurang, och hjalp min mans brors fru med hennes tvatt, lagat mat, stad och disk :)  fatt roda exem IGEN fast pa handerna denna gangen, hoppas inte att de e stress exemen som e tbx!:(jag avslutade kvallen med min mans brors fru med ett halvt glas  vitt! vin :) ytterst trevligt och de kandes valfortjant efter denna dagen sa full med stress! Nej nu ska ja sla pa en film och vanta pa min man och fimpa ciggen OCH badda sangen..PUSSSSSS



s
st

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev det med din jacka då?

2010-08-18 @ 22:42:46
URL: http://seeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0