hellu:)

nu har min lilla trogstartade hjarna vaknat:) hihi* har varit ivag med sotiriya i gamla stan  och antligen har jag mina rayban New wayfarer, men efter som att min sladd(vet de later saaa gammal modigt) ar i sonder sa kna ja nt lagga upp bilder fran mobilen innan jag har fatt igang min laptop, men har kmr iaf en bild fran google pa exakt dom jag kopte, efter det sa akte vi hem igen och tog det lite lugnt, seda nblev det utgang med min mans bror, hans fru och deran son :) ytterst nice,:) Dock, pa min man jobb men eftersom att de e det basta stallet pa hela rhodos  sa hade vi jattre trevligt:) Maste TYVARR  saga att  eftersom att vi kmr flytta imorgon eller i overmorgon sa kmr jag inte att ha internett pa ngr dagar..:(  men ja ska forsoka blogga endan :) nu ska ja stade och packa lite, hors i morgon PUSSS<3


r

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0