SOORRRRYY,

mitt internet har varit helt kaos nu en längre tid sorry for that:P  haha 
 ellaifalll igår var jag ute med mina vänner och firade mig 19 år dag, i dk :)  fyller egentligen år på måndag, men efter som att jag flyttar imorgon så ska ja fira den idag med familjen ytterst trevlig:) Idag fyller ju min man år så grattis älskling:) Då flyttar man imorgon :) vet nt om de e bra eller dåligt enu, kmr faktisak att vara jobbigt den första tiden....  har ni bott utomland  ngn gång?  Jag träffad en gamal kompis till mig för ngra dagar sedan och hon sa att hon hade läst min blogg, kul va:)?  kmr nog nt ha mer tid o skirva innan ja åker, har flera vskor att packa och har fortfarande massa saker attköpa...  ta hand om er så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0