tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingis:D*

hejsan alla, nu e ja back on trach again :) igar hade ja fruktansvart roligt:) ja va ute i gamla stan med min ex mans bror and min ex mans basta kompis fy vad kul vi hade, vi borjade med att shotta vars tva sambucka mums! efter de sa gick vi till min favorit club i gamlstan ja bestallde om rysksvart vokda med redbull, MUUMS och en mojito saklart;) ! sedan gick vi vidare shott slotter, dra vi tog var tva sambucka till:) sen vidare till min ex mans jobb for att hamta upp honom, sen drog vi till ngt grekiskt stalle, eftersom att ja e kandis har nere nu sa fick ju ja all upmarksamhet saklart;) och nar jag och jamal dansade pa scenen sa kastade alla rosor pa mig , gullit va :)?  ska in o duscha nu sen ivag till faliraki, hors lite senare PUSS<3

glom nt och tavla om en helt egen malaco godis pase, den kmr saljas i hela sveige, sa passa pa:) http://www.dinpase.se/#                                        m

Kommentarer
Postat av: Manda

love ur lipstic

2010-09-06 @ 23:08:49
URL: http://blackstarchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0